Pozycjonowanie stron WWW
Jeżeli chcesz, aby Twój klient szukający w Internecie informacji o Twoim produkcie, albo usłudze, trafił właśnie na Twoją stronę WWW, musisz zadbać, aby posiadała ona dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania. Właśnie tym się zajmuje pozycjonowanie - nowa dziedzina wiedzy dotycząca marketingu internetowego. Pozycjonowanie stron WWW wspomaga generowanie ruchu na Twojej witrynie, osiągając czasami fantastyczne wyniki - wielokrotnie zwiększając liczbę odwiedzających.
Do kogo skierowana jest oferta pozycjonowania stron WWW?
Nasza oferta skierowana jest do tych którzy chcą znaleźć się na pierwszych pozycjach wyszukiwarek i stanąć obok najlepszych firm w swojej branży. Nie mówimy tu o tym jak zarobić złote góry ani o recepcie na błyskawiczny sukces finansowy, tylko o tym, jak stworzyć dobrą szansę dla swojego biznesu. Za pomocą najnowszych technologii pozycjonowania stron WWW możesz zostać jednym z głównych rywali o daną dziedzinę w Internecie. Ustawimy Cię w odpowiednim miejscu, reszta zależy od Ciebie.
Na czym polega pozycjonowanie stron WWW?
Kiedy użytkownik podaje wyszukiwarce zapytanie, ona odpowiada mu łączami do stron, które uzna, w zależności od oceny treści i kodu HTML strony, za najbardziej odpowiednie.
Wiemy na podstawie czego wyszukiwarki oceniają poszczególne strony WWW i potrafimy wpłynąć na ich ocenę Twojego serwisu. Podejmujemy zestaw działań, oparty na szczegółowej analizie, pozwalający wypozycjonować Twój serwis w pierwszej dwudziestce wyników wyszukiwania, w wyniku czego więcej klientów dotrze do Twojej oferty. Ten, kto korzysta z pozycjonowania, zwiększa swoją szansę na zdobycie klienta w Internecie.
Co musisz zrobić aby wypozycjonować swoją stronę WWW?
Proces pozycjonowania przebiega bardzo łatwo i szybko. Wszystkie procedury najczęściej zajmują około tygodnia. W celu omówienia warunków współpracy skontaktuj się z nami klikając na poniższy przycisk.
Jakie procedury pozycjonowania stron WWW stosujemy i jak to przebiega w praktyce?
Wprowadzamy zmiany w kodzie, jak również w tekście Twojej strony WWW - wprowadzamy więcej wyrazów kluczowych, zmieniamy nazwy linków, wprowadzamy opisy elementów graficznych oraz wiele innych działań, które opisujemy poniżej. Zmiany opłacają się ze względu na zwiększenie odwiedzalności, w niektórych przypadkach nawet do kilkuset procent, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Niżej podajemy opis podejmowanych przez nas procedur oraz niektóre przykładowe kryteria na podstawie których optymalizujemy kod strony.
Dlaczego my?
Pozycjonowanie stron WWW wymaga kreatywności jak również dogłębnej technicznej wiedzy na temat funkcjonowania wyszukiwarek. Będąc firmą projektującą serwisy www oraz aplikacje Internetowe, jesteśmy w stanie dostarczyć Ci rozwiązanie zarazem twórcze i rzetelne, zgodne z zasadami pozycjonowania stron WWW.
Jak szybko zobaczysz wyniki pozycjonowania stron WWW?
To zależy od ilości wyników wyszukiwania na daną frazę. Im większa jest liczba wyników tym dłuższy czas niezbędny do wypozycjonowania strony WWW. W pełni efekt naszego działania może uwidocznić się w ciągu pół roku, aczkolwiek pierwsze wyniki mogą pojawić się już po kilku dniach. Będziesz mógł obserwować jak Twoja strona internetowa stopniowo wspina się na coraz bardziej prestiżowe pozycje w wyszukiwarkach.
Procedury:
- analiza serwisu
Nie ma procedur skutecznych dla wszystkich w tym samym stopniu. Zanim zabierzemy się za pracę, przeanalizujemy Twój serwis www stosując około 50 różnych kryteriów. Na podstawie tej szczegółowej analizie będziemy w stanie podjąć skuteczne działania, które najlepiej sprawdzą się w Twoim przypadku.
Oto niektóre kryteria:
- Częstotliwość słów kluczowych
Częstotliwość z jaką dane słowo kluczowe pojawia się w treści strony. Wyszukiwarki wyżej oceniają te strony które zawierają kilkukrotne powtórzenia słowa kluczowego. Nadmierne użycie słów kluczowych może być postrzegane przez wyszukiwarki jako próba sztucznego zawyżenia.
- Waga słów kluczowych
Waga słów kluczowych, wyrażana w procentach, określa ile razy słowo kluczowe pojawia się w określonym miejscu na stronie - takim jak tytuł, nagłówek, nazwa linku, widoczny tekst. Wagę słowa kluczowego wylicza się na podstawie formuły: liczba wyrazów we frazie kluczowej mnożona przez częstotliwość i podzielona przez ogólną ilość wyrazów.
Żeby zwiększyć wagę danego słowa kluczowego należy zwiększyć jego częstotliwość, albo zmniejszyć liczbę słów. Wiele wyszukiwarek ocenia wagę słowa kluczowego w trakcie analizy strony. Wysoka waga słowa kluczowego mówi wyszukiwarce, że jest ono ważne w kontekście danej strony.
- Pierwszy nagłówek na stronie
Ważne jest, aby wyraz kluczowy był obecny w pierwszym nagłówku strony (zaraz po sekcji HEAD). To zwiększa znaczenie danego wyrazu na stronie.
- Plik robot.txt pozwalający na "spidering"
Robots.txt - to plik tekstowy umieszczony w głównym katalogu strony internetowej i zawierający informację dla robotów wyszukiwarki. Roboty zgodne ze standardem Robots Exclusion Standard będą w stanie przeczytać i wykonać polecenia zawarte w tym pliku.
- odpowiedni dobór słów kluczowych
Dobierzemy słowa kluczowe najbardziej pasujące do Twojej działalności. Nie wystarczy przyciągnąć uwagi potencjalnego klienta na chwilę, trzeba by pozostał na stronie i poznał Twoją ofertę. Jest to możliwe tylko w przypadku, gdy znajdzie na niej dokładnie to czego szukał w wyszukiwarce.
Zbadamy także rynek konkurencji w Internecie, żeby znaleźć dla Ciebie odpowiednią niszę w której możesz być liderem.
- optymalizacja kodu strony
Wprowadzimy zmiany w kodzie HTML Twojej strony w celu poprawienia jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Większość tych zmian dotyczy optymalizacji określonych tagów HTML i zachowuje oryginalny wygląd strony.
- SEO copywriting
Napiszemy teksty na stronę zgodnie z zasadami SEO copywriting, które będą służyły za pożywkę dla wyszukiwarek, zachowując jednocześnie przekaz Twojego tekstu.
- zgłoszenie do wyszukiwarek
90% użytkowników polskiego Internetu korzysta z wyszukiwarek Google, wp.pl i onet.pl. Zgłosimy Twoją stronę do tych trzech wyszukiwarek, a także do katalogów branżowych.
- monitorowanie statystyk
Monitorujemy statystyki odwiedzalności Twojej strony za pomocą takich narzędzi jak Google Analytics i Google Sitemaps, uprzednio instalując te aplikacje w Twoim serwisie.
- raportowanie
Wysyłamy miesięczne raporty dotyczące wyników pozycjonowania Twojej strony.
Dlaczego pozycjonowanie strony jest opłacalne?
Na podstawie nowych danych marketingowych opracowaliśmy nowy cennik na usługę, kilkakrotnie tańszy od rynkowej oferty.
Trochę matematyki Dla przykładu zanalizujemy pozycjonowanie strony turystycznej. Pozycjonowanie 1 wyrazu w wyszukiwarkach (google.pl, onet.pl, wp.pl) kosztuje średnio 36,58 złotych za miesiąc, 438,96 złotych rocznie (miejsca 6-10 przy ilości wyników wyszukiwania wynoszącej od 1 do 3 milionów, czyli wysokiej). Jeden klient przynosi średnio 20 złotych za nocleg. 2 noclegi opłacają 1 miesiąc pozycjonowania. 22 noclegi opłacają rok (438/20=21,9). W przypadku obiektów, które działają tylko przez 3 miesiąca w roku to oznacza 22/3 = 8 noclegów, co miesiąc. Średnio 1 turysta w agroturystyce zamawia 5 noclegów na 2 osoby. To oznacza, że musimy zapewnić Tobie 1 klienta miesięcznie w ciągu trzech miesięcy po to, żeby nasze roczne usługi były opłacalne. 1 klient - to 2% (według minimalnego wskaźnika konwersji) od 50, którzy obejrzą Twoją stronę. Nie każdy potencjalny klient, który się z Tobą skontaktuje zamówi nocleg, a powiedzmy, co drugi. To oznacza, że w przypadku, w którym Twój obiekt działa tylko w czasie sezonu, musimy zwiększyć oglądalność Twojej strony na 100 odsłonięć miesięcznie, żeby Tobie się to opłacało - oczywiście, w przypadku, w którym Twoja oferta jest wystarczająco atrakcyjna, aby przyciągać klientów. Odwiedzalność pozycji 6-10 przy danej ilości wyników wyszukiwania stanowi w trakcie sezonu około 400 klientów miesięcznie, co przekłada się na 2% konwersję w wysokości 8 klientów, co miesiąc w trakcie sezonu. |
Jak przebiega proces pozycjonowania?
Proces pozycjonowania może przebiegać na dwa sposoby: albo podamy Ci szczegółowe wytyczne dotyczące zmian które należy wprowadzić, albo sami wprowadzamy zmiany w kodzie strony - w tym celu musimy uzyskać dostęp do serwisu (szczegóły do ustalenia).
Aby podjąć współpracę z nami należy podpisać umowę na rok. Pobierana jest miesięczna opłata w zależności od wyników pozycjonowania. Pozycja strony jest rejestrowana, kwotę wylicza się na podstawie uśrednionej pozycji w ciągu miesiąca.
Opłata zależy od wybranego słowa kluczowego i zdobytej pozycji:
Cennik z dnia 01.10.2019r.
Ilość wyników wyszukiwania* | Opłata miesięczna usługi pozycjonowania na dane słowo kluczowe | |||
miejsce 1-3 | miejsca 4-6 |
miejsca 7-10 | ||
0 - 100 | 112,00 zł | 66,00 zł | 60,00 zł | |
100 - 1000 | 134,00 zł | 112,00 zł | 66,00 zł | |
1000 - 10K | 156,00 zł | 134,00 zł | 112,00 zł | |
10K - 100K | 180,00 zł | 156,00 zł | 134,00 zł | |
Powyżej 100K | Do negocjacji |
* - średnia miesięczna liczba wyszukań, wg Planera Słów Kluczowych Google